Az Alfadiéta Könyv

az egészséges fogyás legegyszerűbb módja

KÉPZELD EL, hogyan mehetne a fogyás, ha minden tudományosan megalapozott alapelvvel tisztában lennél? Ráadásul ezeket könnyedén be is tudnád tartani?

Mennyivel egyszerűbb lenne, ha minden étkezéssel kapcsolatos kérdésedre gondolkodás nélkül tudnád a helyes választ?

Mennyivel messzebb jutnál, ha tudományos elvek mentén, profi szemlélettel kezdenél a testsúlycsökkentéshez?

EZEKET ADJA SZÁMODRA EZ A KÖNYV!

És mennyit profitálhatna ebből az igényességből a családod is, ha étkezés vonatkozásában is jó példával járnál előttük?

Lássuk mi állhat fogyásod útjába..

TUDÁSHIÁNY

Rendkívül gyakori ok. Sokan legyintünk: “oh, hát én pontosan tudom, mit lehetne enni és mit nem, csak éppen nem tudom betartani”. 

Ez rendkívül gyakran abból a téves feltevésből indul ki, hogy a testsúlycsökkentés egyenlő a fogyókúrával, az pedig egyenlő az egész napos koplalással, zöldség és salátaevéssel.

Ez viszont egyáltalán nincs így! Szerencsére!

Tehát a legfontosabb annak elsajátítása hiteles forrásból, hogy hogyan is lehet fogyni.

IDŐHIÁNY

Bizonyára veled is megesett már, hogy egy stresszes munkanap után már sem energiád, sem időd nem maradt semmire, nemhogy a fogyásoddal törődni.

Örültél, ha képes voltál egy egyszerű vacsorát összedobni.

Nem várhatod el magadtól, hogy ráadásul még egy szigorú diétát is maradéktalanul tartani tudj. A fogyás útjába a véges mentális energia és az időhiány egyaránt állhat.

Talán tudod, miről beszélek…

♦ KORÁBBI SIKERTELEN FOGYÓKÚRÁK

Esetleg néhány fogyókúrával próbálkoztál már korábban, de valahogy sosem illettek Hozzád. Mintha ezek a merev étrendek másra lennének szabva…

Természetes, hogy így érezted, hisz valójában ez így is van. 

Átmenetileg talán segítettek valamit, de hosszabb távon egyszerűen nem fértek bele a mindennapjaidba.

Egész hátralevő életét merev, lemondásokkal teli étrend szerint ugyan kinek lenne kedve élni?

Az alábbi fogyókúrás tanácsokat is hallhattad, talán, meg is fogadtál közülük párat:

    • egyáltalán ne fogyassz szénhidrátot
    • csak este 6 előtt fogyassz szénhidrátot
    • csak reggelire fogyassz szénhidrátot
    • csak a keto diéta lehet fogyni
    • kerüld a gabonafélék fogyasztását
    • legyél vegán
Most akkor hogy is van ez?

Ezek egyszerűen nem működnek, mert korlátozó tanácsok. Ezek nem az igényeidből indulnak ki. Egy olyan jelentős és alapvető „életeseményt”, mint az étkezés, nem lehet szigorú merev szabályokra építeni!

Lehet (és érdemes is) viszont lépésenként egyre tudatosabbá és egészségesebbé tenni.

Ne mondj le a finom étel öröméről, még a fogyásod kedvéért sem!

Mit szólnál, ha azt mondanánk, hogy a fenntartható fogyás rendkívül egyszerű és könnyen tanulható?

OLYAN TUDÁSRA VAN SZÜKSÉGED, amely birtokában a nap végén, “megtépázott energiaszinttel” is képes leszel tökéletes döntéseket hozni az étkezésed vonatkozásában.

El kell fogadd, hogy a rendelkezésre álló mentális energia mindannyiunk számára véges. Egy fárasztó munkanap után nem várhatod magadtól, hogy 100%-osan kövess egy szigorú, restriktív, sok lemondással járó diétát.

Az Alfadiéta alapelvei viszont rendkívül egyszerűek és működőképesek.

“A tartós sikerhez ne forgasd fel eddigi étkezési szokásaidat, éppen csak változtass rajtuk!”

Nem kötelezheted magad a kedvenc ételeid teljes elhagyására – és erre szerencsére nincs is szükséged.

Fokozatosan, lépésről lépésre érdemes haladnod egy egészségesebb életmód irányába!

Az alapelvekből a családtagjaid is profitálnak. Ha a gyerekek azt látják, hogy apa és anya vacsorára kóla helyett szénsavas ásványvizet isznak és mégis boldogok, ők is a vizet választják.

Látva a jó példát, ösztönösen az egészségesebb mellett döntenek.

Mit is jelent az „egészségesebb étrend”?

Nos, semmiképp nem az egésznapos zöldség- és gyümölcsevést.

Az „egészségesebb” relatív fogalom, mindenki számára mást jelent. Aki eddig minden ebédre 2 csokis fánkot evett, egészségesebb, ha az egyiket csirkére és rizsre váltja.

Mert ilyen apró és fokozatos változásokon keresztül garantáltan eléred célod!

Mit ad Neked a könyvünk?

» Konkrét gyakorlati tanácsokat.

Melyeket már mától használhatsz, és melyeket tartva garantáltan fogysz. Együtt kiszámoljuk mennyi kalória bevitel javasolt a számodra, ezt milyen ételekkel érdemes bevinned és hogyan tartsd nyilván a bevitt kalória mennyiségét minél egyszerűbben és rugalmasabban.

 

» Egy szemléletmódot. 

A sikeres fogyás kulcsa egy szemléletmód, amellyel tekintesz az étkezéseidre. Ennek következményeként napról-napra egészségesebbé válik életmódod, fogyást tapasztalsz. Ezt a könyvben foglalt 5 alapelv biztosítja számodra.

 

» Lemondások nélküli fogyást. 

Nem kell lemondanon semmilyen ételről, ahhoz, hogy fogyj. Természetesen néhány egyszerű alapelvet tartanod kell, de nincs olyan étel, amit egyáltalán ne ehetnél a jövőben. Igen, a csokis fánk sincs tiltólistán.

 

» Egészséges fogyást. 

Első sorban a felesleges zsírtól szeretnénk hatékonyan megszabadítani. A hagyományos fogyókúrák közben rengeteg izmot is veszítesz, miközben szervezeted a kalóriahiánytól sínylődik. Ezt optimális mennyiségű fehérje fogyasztásával kerülheted el.

 

» Időhatékonyságot.

Nem kell órákat a konyhában töltened a testsúly csökkentéshez. Nem szükségeszerű speciális ételek készítésével bajlódnod. 

Néhány oldal a könyvből
Mi kell a sikeres fogyáshoz?

Röviden: a fogyás olyan esetekben sikeres, és hosszútávon fenntartható, ha a diétádat illetően az alábbi 2 kritérium teljesül:

1. nem kell drasztikusan megváltoztatnod az eddigi étkezési szokásodat.

Egyszerűen nem életszerű az, hogy egy teljesen új, lemondásokkal teli étrendet élvezni tudj hosszabb távon. Ha pedig nem leled benne örömöd, garantáltan nem tudod sokáig betartani.

Gondold végig egy pillanatra: a jelenlegi étkezési szokásaid azért alakultak ki, mert örömöd leled benne. (pl. egy pizza elfogyasztása este filmnézés közben).

Ezen szokások egyik napról a másikra történő gyökeres megváltoztatása bizony kényelmetlenséggel jár, ráadásul, ha nagyon drasztikusan változtatsz, nem is kicsivel.

Éppen ezért azt javasoljuk, hogy lépésenként haladj. Első lépésként csak fél pizzát fogyassz el az esti film mellé. És ezzel szemben azt látjuk, hogy különösen „a fogyásban újoncok” extrém változtatásokat eszközölnek a diétájukon máról holnapra.

Ha eddig csokis fánkot reggeliztél, nem reális célkitűzés az, hogy holnaptól életed hátra levő részében salátával helyettesítsd.

Ezektől a kudarcélményektől meg szeretnénk óvni.

2. az új életmódodra ne kelljen extrém sok időt szánnod a napodból

Azok a fogyási kísérletek, melyek napi szinten plusz 2-4 óra időráfordítást követelnek, számodra valószínűleg nem működnek.

Az a forgatókönyv, hogy munka és család mellett naponta magadnak készítsd az ételeket, nem túl reálisak.

Éppen ezért mondjuk, hogy a diétás recepteket tartalmazó irományok ugyan ötletet adhatnak egy-egy finom étel elkészítésére, de többet ne várj tőlük.

A fogyáshoz neked kell folyamatosan megfelelő döntéseket hoznod, akkor is, ha nem a saját magad készítette rizses lazacot fogyasztod, hanem a barátaiddal vacsoráztok, vagy a munkahelyi menzán ebédeltek.

Megfelelő döntést hozni sokkal-sokkal egyszerűbb, mint gondolnád! 

Esetenként ez csupán annyit jelent, hogy nem 3 gombóc fagyit eszel desszertnek, hanem 2 gombócot.

A könyvünk olyan ismereteket nyújt számodra, melyekkel képes leszel minden alkalommal a megfelelő étkezési döntést meghozni; éhezés nélkül fogyni. Egy szemléletmódot ad, melyből te magad, és a családod is profitál. 

Ne feledd! Naponta több száz döntést kell meghoznod az étkezéssel kapcsolatban. Nem támaszkodhatsz pusztán a megérzéseidre.

Az Alfadiéta nem egy újabb fogyókúrás tanácsadó, ez a könyv pedig nem egy újabb receptgyűjtemény.

A konkrétan előírt fogyókúrás étrendek nem működnek hosszútávon, éppen ezért ilyeneket nem találsz a könyvünkben.

Természetesen nem azt állítjuk, hogy a konkrét előírt étrendnek nem lehetnek előnyei, de ez távolról sem ez a legegyszerűbb és leghatékonyabb módja a testsúlycsökkentésnek.

Ne dőlj be a hirdetéseknek! Első sorban nem receptkönyvre van szükséged, hanem arra, hogy a fogyás alapelveit tökéletesen megértsd, elsajátítsd a “játékszabályokat”. Ezt követően már kedvedre válogathatsz a receptek között.

Akárcsak a sportban: ott is vannak alapszabályok, melyeken belül viszont a játékosok a saját stílusukban játszhatnak.

 

Az Alfadiéta is a táplálkozás vonatkozásában kijelöli a határokat, melyeken belül szabadon megválaszthatod ételeid, egyéni preferenciáid szerint.

A könyv tartalma

67 oldalon bemutatjuk a fogyást előidéző biológiai törvényszerűségeket, tudományos hivatkozásokkal alátámasztva.

Nem saját véleményünket olvashatod, hanem a fogyás alapelveit, melyekről a tudomány bebizonyította, hogy hatékonyan hozzásegítnek a fogyáshoz.

Különösen hatékonyak, ha a munkahely és/vagy család mellett csak limitált időd és energiád marad a fogyásra. A könyv alapján világossá válik számodra számtalan „diétás paradoxon”, például, hogy diétás ételek fogyasztása mellett miért képzelhető el hízás, és ezt hogyan kerüld el.

VAGY:

!!!Hé, nem kell ám önfeledten zabálni a jelentős túlsúlyhoz, összejön az könnyedén!!! Feltárjuk előtted feketén-fehéren, hogy a napi szinten előforduló egészen kicsi kalóriatöbblet a hónapok/évek során több mint 10 kg súlyfelesleget eredményez.

És mit tehetsz ellene? 

Természetesen nem mi találtuk fel a spanyolviaszt.

 

A fogyással kapcsolatos hatalmas méretű irodalom lehető legigényesebb kivonatának összeállítására törekedtünk, hogy időt és energiát spóroljunk neked.

 

Így valóban a lényegre tudsz összpontosítani, és nem kell “felesleges” információtengeren átrágnod magad. Hogy fókuszáltan azzal foglalkozhass, ami garantáltan sikert hoz számodra!

I. FEJEZET

A könyv első fejezetében az alapokkal kezdünk, a hatékony fogyás 5 alapelvét mutatjuk be. A makrotápanyagok kerülnek közérthetően, részletesen bemutatásra, melyekből minden élelmiszer felépül és tulajdonképpen a kalóriát tartalmazzák. Szó lesz a zsírokról, a fehérjéről, a szénhidrátokról.

Választ kapsz olyan égető kérdésekre, hogy a szénhidrátok barátok vagy ellenségek? Melyek a jó és melyek a rossz szénhidrátok, mi alapján különböztetheted meg őket? És mi a helyzet a zsírokkal, fogyasszuk őket vagy sem, ha igen melyeket és milyen mértékben? Mitől függ, hogy hizlal-e az elfogyasztott zsír?

Milyen szerep jut a táplálék kiegészítőknek a fogyásod során? Naponta hányszor étkezz, hogy fogyni tudj, van-e/mekkora jelentősége van ennek egyáltalán? Milyen ütemben érdemes fogyni, hogy az egészséges legyen?

Az eredményes fogyáshoz, testsúlyod fenntartásához elengedhetetlen, hogy ezekre és az ehhez hasonló kérdésekre tudd a választ.

II. FEJEZET

A könyv második fejezetében a konkrétumokkal ismertetünk meg, itt minden gyakorlati tanácsot megadunk, hogy az alapelveket a mindennapjaidban magadra vonatkoztatva tudd alkalmazni.

Konkrétan segítünk meghatározni, mely tápanyagokból mennyit javasolt fogyasztanod. Iránymutatást adunk arra is, hogy első sorban milyen összetételű ételeket célszerű előnyben részesítened.

Nincsenek tiltó listás élelmiszerek! Vannak viszont olyanok, melyek fogyasztását érdemes ünnepi alkalmakra tartogatod!

A fejezet végére pontosan tisztában leszel vele, hogy SZÁMODRA a tartós fogyásodhoz mennyi szénhidrát, fehérje és zsír fogyasztása javasolt. Illetve ezeket főként milyen forrásból fedezd.

III. FEJEZET

Ha már tisztán látod, mennyi kalóriára, fehérjére, zsírra, szénhidrátra van szükséged a fogyáshoz, egy rendkívül fontos kihívást kell leküzdened: ténylegesen ezt a mennyiséget kell elfogyasztanod.

Ez első hallásra bonyolultnak tűnhet. Most akkor minden egyes étkezésemet papírra kell vetni? De hát az rengeteg idő – gondolhatnád.

NEM, nem kell! Kitűnően használható, ingyenes magyar nyelven elérhető telefonos applikáció segítségével villámgyorsan tudod nyilvántartásba venni az elfogyasztott ételeid.

Ezzel, amellett, hogy a nap végén pontosan látod, mennyi kalóriát fogyasztottál el, rengeteget tanulsz. Rendkívül érdekes felfedezéseket fogsz tenni. Biztosak vagyunk benne, hogy lesznek ételek, melyekről sosem gondoltad, hogy milyen sok kalóriát tartalmaznak, és mégsem laktatnak.

Ehhez nyújt segítséget a harmadik fejezet, melyben gyakorlati tanácsod adunk arra vonatkozóan, hogyan számold a bevitt kalória mennyiségét idő hatékonyan. Hosszú távú fogyásod szempontjából ez rendkívül fontos momentum!

És bizony lehet ezt rugalmasan és minimális energia és idő ráfordításával is csinálni.

A “RÁADÁS” FEJEZET

Szeretnénk, ha a fogyásod a lehető leghatékonyabb lenne. Ezért a könyv végén a leggyakoribb tévhiteket, pontatlan információkat vesszük górcső alá, hogy ezeket segítsünk elkerülni.

Többek között világossá tesszük számodra, hogy diétás ételek fogyasztás mellet is vígan lehet hízni.

A könyvre szánt összegre befektetésként tekints, melyre egyszer kell csak költened és a benne foglaltak örökre a legfontosabb dolgot, az egészséged fogják szolgálni. Sőt a családod, és akár a barátaid egészségét is. Őszintén szólva, ennél jobb befektetést nem nagyon ismerünk.

Kifogások, melyek miatt talán eddig nem vágtál bele a fogyásba, pedig tisztában vagy vele, hogy hosszú távon az előnyödre válna.

#1 KIFOGÁS: egyszerűen nincs rá időd, energiád hogy az egyéb elfoglaltságaid, fárasztó munkahelyed mellett még az étkezésedre is figyelj.

Az Alfadiéta alapelvei éppen úgy lettek megalkotva, hogy nem követelik meg, sőt nem is javasolják az eddigi szokásaid szélsőséges megváltoztatását. A fejlődés útjába gyakran éppen az áll, hogy túl sok mindent akarsz egyszerre megváltoztatni. Ez pedig pedig feladáshoz vezet.

A lényegre összpontosíts: ezért van az 5 alapelv között fontossági sorrend felállítva. A legfontosabb természetesen az első alapelv, mely a kalória bevitel és felhasználás arányáról szól.

Lépésenként haladj, az alapelveket fokozatosan építsd be a mindennapjaidba. Éppen emiatt a fokozatosság miatt nem igényel szélsőségesen sok idő és energiaráfordítást.

Egy tányér chilis bab helyett háromnegyed tányérral elfogyasztani nem extrém energia és időigényes folyamat. Pedig a fogyáshoz vezető út ilyen egyszerű és hétköznapi dolgokon múlik.

#2 KIFOGÁS: attól tartasz, hogy a kedvenc hizlaló ételeidtől örökre búcsút kell venned.

Pedig NEM! Először is általánosságban nem létezik olyan, hogy „hizlaló étel”. Mert nem az étel hiztal, hanem ha TÚL SOKAT eszel belőle. Lehet, hogy egyik nap a szelet csoki torta még nem hizlal, a másik nap meg már igen.

Hogy lehet ez?

Ha egyik nap még belefér a napi kalória keretedben, akkor nem “hizlaló étel”, viszont, ha a másik nap már túl sok kalóriát vittél be egyéb forrásból, akkor “hizlaló étel” lesz számodra.

Nem az a célunk, hogy megfosszunk a kedvenc ételeidtől! Hosszú távon ezek a tiltások különben sem működnének.

A célunk, hogy megmutassuk a módot, hogyan lehetséges elfogyasztani a kedvenc ételeid.

Természetesen szabályok nélkül nem képzelhető el változás, de ezek a „szabályok” könnyen tarthatók. Odafigyelést igényelnek a részedről, de semmiről nem kell lemondanod!

#3 KIFOGÁS: tartasz attól, hogy nem tudnád tartani a diétát hosszú távon – inkább bele sem kezdesz.

Ez a legnagyobb butaság, amit elkövethetsz önmagaddal szemben.

Először is, mert az Alfadiéta alapelvei relatíve könnyen tarthatók, hisz nem követelnek vasfegyelmet a nap minden pillanatában. Így az elvek nagyon könnyen szokásoddá válnak. Emlékezz, egy tányér helyett háromnegyed tányér.

Másrészről, ha bármikor úgy döntesz, hogy nem tartod magad az alapelvekhez –bár őszintén szólva nem tudunk elképzelni okot, hogy miért ne tennéd- akkor is sokkal jobb helyzetből folytathatod a „régi életmódod”.

Ha csak egyetlen napig is tartod magad az elvekhez, már profitálsz belőle. Már ezáltal is rengeteget tanulhatsz magadról, az étkezéseidről.

#4 KIFOGÁS: tartasz attól, hogy a fogyásod üteme túl lassú lesz, ha ilyen „megengedő diétát” követsz.

A bevitt kalória mennyiségét kb. 20%-kal javasoljuk mérsékelni. Ez a 20%-os kalória csökkentés hetente kb 0.5-1 kg-os testsúlycsökkenést jelent számodra, mely az egészséges fogyás felső határa. Gondolj bele, ez 6 hónap alatt 12-24 kg mínuszt jelent.

Ez rendkívül látványos! Ezért mondjuk azt, hogy egy energikusabb, jobb önmagad karnyújtásnyira van tőled.

#5 KIFOGÁS: korábban nem sikerült a fogyás, és tartasz az ismételt kudarctól.

Először is ne ostorozd magad. Ha te nem vagy időnként elnéző önmagaddal szemben, ugyan ki lenne az? Könnyen elképzelhető, hogy korábban csupán azért nem jártál eredménnyel, mert egyszerűen nem a megfelelő módszert választottad a fogyásra.

Nem lehet sokáig olyan diéta mellett maradni, mely a kedvenc ételeid kizárja, és olyan kevés kalória bevitelét engedélyezi, mely mellet folyton éhes vagy.

 

Éhesen még fogyni sem lehet – ezt vésd eszedbe!

 

Épp a teltségérzetet fokozó hatása miatt javasoljuk többek között a fokozott fehérjebevitelt.

Alfadiéta könyv megrendelése

AKCIÓS ár érvényes:

Nap
Óra
Perc
Másodper

Az ebook letöltése

azonnal letölthető PDF tudásanyag
Ft4990
Ft 2990
  • A fogyás egyszerű, fenntartható módja
  • Az alapoktól építkezve
  • Időhiányban szenvedőkre szabva
  • Azonnali hozzáférés
  • Tudományos hivatkozásokkal
  • I. fejezet: az egészséges fogyás 5 alapelve
  • II. fejezet: személyre szabott, egészséges diétád
  • III. fejezet: makrotápanyag bevitel hatékony számolása
  • BÓNUSZ: hasznos tanácsok
Bevezető ár

Miért ér számodra ez a könyv 100x többet, mint 3 pizza ára?

VÉLEMÉNYEK

60 NAPOS, 100%-OS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

A gondolkodásmódunk egyszerű: ha bizalmat szavaztál nekünk, a minimum, hogy értéket kapj a pénzedért. Akkor vagyunk maradéktalanul elégedettek, ha többet kapsz a pénzedért, mint amit vártál. Számunkra a vásárlói elégedettség és az értékteremtés az elsődleges. 

Kizárólag ilyen elvek mentén lehet maradandót alkotni.

Ha minden törekvésünk ellenére úgy érzed, nem vagy maradéktalanul elégedett, kérlek jelezd az alfadieta2020@gmail.com e-mail címen vásárlás után 60 napon belül.

Első kőrben megpróbáljuk megválaszolni a felmerülő kérdéseid, amennyiben ennek ellenére sem vagy maradéktalanul elégedett, haladéktalanul visszatérítjük vásárlásod értékét.

Tőled tanulunk, a javaslatid beépítjük az anyagainkba.

ESETELEG FELMERÜLHET BENNED A KÉRDÉS, HOGY RENGETEG INFORMÁCIÓ INGYEN IS ELÉRHETŐ A NETEN A FOGYÁSRÓL, MIÉRT FIZESSEK ÉRTE?

Mert időt spórol és mert segít egészségesebbé válni.

Nagyon sokan esnek a “fogyókúrázgatás” csapdájába. Ami alatt azt értem, hogy minden alkalommal, mikor új információt olvasnak, ahhoz igyekeznek magukat tartani egy bizonyos ideig.

Egy hét múlva azonban egy másik, a korábbival ellentétes információt hallnak, így elbizonytalanodnak, egyre kevésbe látják a lényeget. Az egész nem áll össze egy egységes rendszerré, ami csak halogatáshoz/további hízáshoz vezet.

Ami még rosszabb, hogy extrém mértékű fogyókúrába kezdnek, mely nemhogy nem segít, de még káros is az egészségre.

Ha pontosan tudod, hogy a következő étkezésed alkalmával miből mennyit ehetsz, hogy ne maradj éhes, mégis fogyj.

Ha a feléd áramló diétás információtengerből ki tudod választani, melyik az amelyik éppen hozzád szól és megszívlelendő és melyik az, amelyiket egyszerűen elengedheted a füled mellett, akkor, de csak akkor természetesen nincs szükséges erre a könyvre.

Ellenkező esetben viszont 2 pizza áráért életreszóló vezérfonalat kapsz fogyásodhoz. 

A könyvet a tudomány alapján úgy állítottuk össze, hogy életre szóló tudást adjon, és minél több kézzel fogható eredményt biztosítson számodra a lehető legkisebb idő- és energia befektetés árán.

Annak ellenére, hogy mindvégig a fogyásról van szó, úgy gondoljuk, amiről beszélünk sokkal inkább egy életmód gyakorlati alkalmazása, ami sikeres és egészséges fogyáshoz fog vezetni.

Megkapod az útnak a térképét, amelyre ha gondosan figyelsz, rajta tart fog tartani a megfelelő úton. Ha nem indulsz el, vagy megállsz mielőtt célba érnél, csak magadat okolhatod senki mást. Ez a Te felelősséged.

A felelősségvállaláshoz csupán egyetlen dologra van szükséged, véletlenül éppen arra az egy dologra, amelyet teljes mértékben az ellenőrzésed alatt tartasz – és ez a gondolkodásmód.

A gondolkodásmód olyan valami, amit az ember maga alakít ki. Nincs mese, ezt meg kell alkotni. Mi ehhez adunk meg számodra minden segítséget.

Öszintén reméljük, hogy elérjük célunkat, és sokatok életére leszünk pozitív hatással!

Vágj bele még ma a kényelmes fogyásba!