A Fogyás Optimális Üteme

Tudj meg mindent az optimális testsúlycsökkentés üteméről, hogy midevégig energikus maradj.

Túl gyors fogyás. Fáradtság. Csökkenő energiaszint.

A megfelő ütemű fogyással ezek elkerülhetők.

Elképesztő mennyiségű téves információ kering a köztudatban, az interneten arról, hogy valójában milyen gyorsan érdemes ledobnod magadról a felesleges kilókat. Légy az emberek 95%-nál tájékozottabb, és ne dőlj be az üres ígéreteknek. Láss tisztán!

Az optimális fogyás üteme körül van. A legfelső határ az 1 kg/hét.

Hogy miért éppen ezek a számok? „Nem az a jó, minél gyorsabban fogyok?”

Biztosan találkoztál már olyannal, aki nagyon rövid idő alatt nagyon sokat fogyott. Hát…, ilyenkor sok minden eszébe jut az embernek, csak az nem, hogy „egészség és a kirobbanó forma”.

 

A megfelelő ütemű fogyás biztosítja, hogy ne az izomtömeged csökkenjen, és ne érezd magad úgy, mint egy kifacsart citrom.

 

Lassan járj, tovább érsz!
Heti 0.5-0.7 kg leadását még a szervezet „elfogadható” stresszként éli meg. Ilyen ütemű testsúlycsökkentéssel meg tudod valósítani „a fogyókúrázó álmát”: főképp a zsírtömeged csökken, nem az izomzatod. 

Másrészről gondolj bele, ez az „óvatos” és kiegyensúlyozott fogyás milyen elképesztő eredményt hoz számodra.

 

Hisz 0.5 kg/héttel számolva is fél év alatt 13 kg-tól szabadulhatsz meg.

 

Egyetlen év alatt pedig 26 kg-tól. Mindezt úgy, hogy közben a szervezeteddel valóban jót teszel, nem pedig elképesztő stresszt okozol magadnak.

Kell ennél több?

SZÓLUNK...

Érdemes ezekre „az apróságokra” odafigyelned. Ne fél év önsanyargatás után kelljen a homlokodra csapnod, hogy lehetett volna ezt ennyivel egyszerűbben és egészségesebben csinálni?

Hát miért nem szólt valaki?

Szólunk! Tudj meg mindent az egészséges diétáról, mielőtt fogyókúrába kezdenél!